mobilen ligger ända däääääääääär borta...

så jag skriver mitt meddelande här istället.

mattan! sure, vi kör på kinesen. hade faktiskt glömt bort det där knaset men det vore mysigt! men jag jobbar tisdag eftermiddag så vi kör måndag eller onsdag!! onsdag är bäst för min del då jag är ledig dagen efter. funkar det?


nu är jag ändå här så då kan jag ju lika gärna berätta om min dag!
min dag börjar med att min magsjuke bror kommer inrusande och skriker "du måste hjälpa mig!!" . så vi begav oss ut (klockan sju på morgonen) i snöstormen för att gräva fram hans insnöade bil. mycket nöje. därefter fick jag var hemma och leka vård av anhörig till tidigare nämnda magsjukis! men jag klagar inte, för det var verkligen inte jobbigt alls ! haha
sen åkte jag till jobbet och där befinner jag mig just nu och det är lugna gatan.
vad händer i helgen mån tro?!

jag vill ekströms blåbärssoppa.. inte den där andra... skiten!
-brolle

Kommentarer
Postat av: Mattsson

haha, stadigt uppvaknande!



Onsdag kan funka bra för mig också!

Måste kolla schema och skit men de verkar cool.. kan ju höras möjligtvis?



God framtid!

2010-01-29 @ 00:17:32
Postat av: Jessica

Jag kommer hem! ÖL

2010-01-29 @ 14:42:44
URL: http://scuq.se
Postat av: ANna

Yäääs sure! Hur ser kommande vecka ut för eders skull?

2010-03-06 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0