satans

va fan!?
här vinner man vm i comeback inlägg och vad händer då? jo "spara och publicera" förvandlas till en inläggets dödsfälla som kidnappar skiten och för det till cyberrymdens djupaste avgrundshål. och dit kan ju inte jag följa för jag har ju varken ficklampa eller min spandexdräkt på mig. typiskt alltså.


kort och gott då:
Jag har varit upptagen. okej?

jag har mer eller mindre jobbat ihjäl mig och sen när jag blev ledig så firade jag det med att bli magsjuk. jättekul har det varit. i natt jobbar jag igen.

jag har isolerat mig från omvärlden, det är lika skönt som det är jobbigt och ledsamt. jag saknar vänner, lag, bot och bättring. hoppas på fyllnad och välmående nästa vecka.

dags att för etthundranionde dagen i rad börja dagen med att sticka ner armarna i ett akvarium och... ja okej då. jag leker bara. men först ska jag kopiera den här texten, utifall. ja ni vet. schhh

ett vackert citat får avsluta

har du haft ner sigge på golvet ditt jävla fittmongo!?
-Gubbsvett när jag omedveten knuffade till hennes gosedjur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha fittmongo tobbe!

2009-09-12 @ 12:25:29
URL: http://nakedandfamous.blogg.se/
Postat av: Gubbsvett

omedvetet i min röv Carl-tobbe!

Du ville göra honom illa... Hemska människa! :O



förlåt, jag älskar dej egentligen

2009-09-21 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0