den rätte för ytlig

ber om ursäkt för att det sista tiden endast har kommit ut en mils långa inlägg. ska försöka motarbeta detta själv lite nu. har egentligen två saker jag vill skriva om men då de stavas Linda Rosing och Blondinbella så tar vi det på två olika inlägg istället. Gott smör!

Såg på den bästa tv-underhållningen ever igår, den rätte för Rosing. Precis som när jag besökte hårdrockskrogen Anchor var jag helt stum av förvirring och förvåning...  jag vet inte ens vart jag ska börja!
Man kan kanske börja med att om jag skulle göra ett program som drev med Linda Rosing så skulle jag inte spela in någonting nytt utan bara använda material från hennes egen show. eller bara spela upp den, oklippt (gah) som den är.
Nej men jag har egentligen inte så mycket mer att säga än att Rosing är pervers och att det är galet ironiskt att hon, drottningen av ytlighet snackar så jävla mycket om inre djup, människor som är jordnära och att killarna är så ytliga, oärliga och falska. I nästa andetag så anklagar hon killarna för att de pratar för mycket, de ska lyssna på henne bara. Hon ska vara i centrum.
jag.. är återigen stum. det här går ju inte ens att varken driva med eller vara arg på. det är ett självgående koncept rakt igenom. Love it.

Jag vill förresten inte längre bli hårdrockare, jag vill bli brat. hur gör man? förslag?

Vi vill komma åt det överdrivna skönhetsidealet hos kvinnor. Vi vill få bort ytlighet och falskhet.
-Linda Rosing (när hon försökte göra politisk karriär)


Kommentarer
Postat av: LaxTasken

skönt med en kortare variant :)



man ska inte titta på sånt skit! tittarsiffror räknas, man kan inte se att folk inte tycker om det genom siffror, bara att folk tittar.



stäng av skiten!



:)



kärlek till bloggen från hometown! <3

2009-03-11 @ 21:41:34
Postat av: svenmelander

du har helt rätt trogna vän och läsare. man borde bara stänga av teven och bomba hennes blogg med trojaner! men men ingen är perfekt och Per Gessle får fortfarande göra musik.

i hopp om både bot och bättring

din svenmelander (älskar dig)

2009-03-12 @ 00:07:58
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: Roddklubben

Om man kisar och tittar på Linda Rosing så ser det ut som hon har en livboj mitt i ansiktet. Vi i båtklubben "Lugn och Ro Katnehålm" kommer nog att sponsra henne nästa säsong (för vi antar att hon vill käka lite lammkött nästa år med!

.

http://pjoltas.blogg.se/

2009-03-13 @ 11:33:20
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Anna

Brat? but why?

2009-03-20 @ 15:52:10
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0