smak av smak

vilket jävla byte alltså, är helt förbryllad. kom igen, jag gillar ju inte ens migsjälv särskilt mycket på veckodagarna men...ändå liksom.

nåväl.

Idag är det sommar igen det gillar vi, jag tror jag anar hemliga kärleksintriger i mr.pjoltas liv. det gillar vi. (särskilt att jag tror att jag anar).

i morgon fyller min coola farsa bast av 60 slag. han har fan levt sen 40 talet. det är sjukt.. det är ju typ. 40-50 år sen!

I helgen har Martin Timell fest. jag vill dit men jag tror jag behöver vila levern lite.. och det behöver svampen också så då blir det tvångshäng istället! fast man vet ju aldrig, martin.

min kropp hatar mig för övrigt. och jag hatar mig lite också just nu.

sådär. lite ordspya rakt ut i cyberrymden.

oj ännu mer

min arbetspolare har spelat in en skitbra låt alltså. och jag tror inte han blir arg ifall jag gör lite reklam så jag gör det helt enkelt. cool snubbe


pjoltas, klicka här

tack internet


who are you and why should I care?
-Bender

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra låt där

2009-07-22 @ 19:58:30
URL: http://scuq.se
Postat av: Anna

Vad har hänt med katten?? :(

2009-07-26 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0