the big bang theory

idag har jag varit fånig, som så många gånger förr och som så många kommande gånger.
det är som att se en hund jaga en bil! (önskar jag att någon sagt om mig).

jag är ledig en evighet nu! mycket bra.

MEN MEN MEN. inte att glömma Premier League har börjat nu. jag och allday ska glo på 4 matchen idag. dvs allt är bra med mig. glad gubbe

och i morgon ska svenmelander och svampen plocka svamp. det är både roligt och skojigt.

haha jag har verkligen inget att säga.

ha en fortsatt trevlig dag världen, jag älskar er.

det är som att se en hund jaga en bil!

-Jag om jag och min fånighet

Kommentarer
Postat av: Kalle

4 matcher på en dag? det är banne mig att ligga i :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0