haha

jag tycker det är lite smått skrattretande att jag är 21 år gammal och har en livskris. haha. jag känner mig gammal och sliten och patetisk och tragisk och jag vet inte vem jag är riktigt längre. eller just nu.
Bosse den gamla slemsäcken bara skrattar åt mig när jag blir ledsen över att jag tror jag kommer vara ensam för alltid. haha när jag skriver detta så håller jag med. jag är för skön. att skriva sånt här är snuskigt tråkigt för er få men trogna läsare av denna ordkaskad kallad blogg men skön terapi för mig. 
haha som sagt, jag är en stolt 21 åring med åldersnoja. 
även kul att varje gång jag skriver 21 måste jag tänka efter och räkna om det är så gammal jag är.. men det ska nog stämma. 

åååh snart kommer Gösen och Huge hem efter en tripp till soliga Israel. jag längtar

o jag lengtar efter dig med, jag kommer snart o reddar dig fron all kris med min kerlek o livskraft o ol o vin soklart

-Gösen, alldeles nyss på msn.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade min kris när jag var 20.



javisst, jag försöker hitta en ledig stund i schemat för tillfället. jävla korvstopp. Men det skall ordna sig! Skam den som ger sig.



ps. Jag har såån magknip ds.

2009-04-27 @ 19:30:40
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Pjoltas

Vilket jävla svar på bloggarnas Thomas Östros du är...tyst i ett år sen..3 inlägg på en vecka. Ja, jävlar mycket ska man vara med om innan bukhinnan trillar av.

Kul att du lever! Miss you...DVÄRG!

2009-04-28 @ 00:13:34
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0