en tredagare

nu kom det till det här. svenmelander gick och blev dumpad, lämnad, bortbytt och förnedrad. har nu varit instängd i en för visso jävligt skön bubbla av vänner och alkohol sen dess. nu är det bara att bryta ihop och gå vidare som mark skulle sagt!
jag har så jävla bra vänner. det är jävligt soft.

nu ska jag bege mig till huvfudstaden för en veckas äventyr involverande mest jobb. sen så ska träffa min underbara bror och hans fru och friska barn som jag älskar så huvudet sprängs. och så ska väl svenmelander och pjoltas träffas och planera världsövertagande. sen så kanske man ska tvinga med syrran och gå på hårdrockskrog någon kväll!
jag saknar mig familj.

ser för en gångs skull fram emot att åka bort och jobba en vecka, är väl lite sugen på att komma ifrån allt kanske. men alltid jobbigt att sakna hemmet i flera dagar också.
haha "kära blogg idag har jag.." palla bli dumpad, man börjar bryta mot sina principer.

sådärja. nu vet alla mina trogna fans varför jag är lite nerstämd och varför kära pjoltas skriver gulliga meddelanden mellan raderna.  (eftersom det är konstigt i förhållande till vad han skriver annars)

Alla i Grannkärr är faktiskt inte brannar
-Bosse kärlek

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att höra, men fan va härligt att du har så goa och bra vänner/familj!! Ha´t gott i sthlm!

2009-04-06 @ 18:02:30
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Anna

ps. en öl tycker jag vi kan synkronisera ds.

2009-04-06 @ 18:54:57
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Anna

Nää tyvärr. Denna vecka är det jobb och sen ångestkryssning för att avsluta den.

2009-04-06 @ 23:15:21
Postat av: Pjoltas

Jag skriver ALLTID gulligt. Det är bara för att jag är så jävla ödmjuk!

2009-04-09 @ 10:15:35
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0