det svänger snabbt i monarkin

Sov på landet i natt (dvs hos mor och far) och gick efter uppvaknandet ner till min morbror för lite kroppsligt slit och släp på hans tomt. duktiga jag alltså. ska sen åka till södertälje för att hälsa på Fialunda och även unge herr Mattsson som nyligen släpat sin blekfeta rumpa dit tillsammans med sin inte alls blekfeta flickis Ollebolle och skaffat lya i staden utan själ. allt går som smort tills pendeltåget rullar in på södertälje syd och jag kommer på att idag är kanske dagen då jag börjar jobba klockan 16 och inte 22 som jag brukar göra normalt. jag hoppar väldigt förvirrad av tåget och ringer lé boss som bekräftar min oro. samma minut som samtalet ägde rum rullade ett tåg till huvfudstaden in på perrongen så jag kastade mig på den och hann till sthlm och jobbet precis på håret, var på plats klockan 1559.
 
svettig och äcklig och olyckligt kär är jag dessutom, men så är det ju den tiden på året också!

fan mina kära syskon och vänner i södertälje, vi tar det en annan dag!

så det kan gå asså..

du och din bror är fan så dumma så fåglarna flyger på rygg för att slippa se er
-pappa när han för första gången såg min tatuering på armen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0