balkongfrossa

den sista tiden jag inte har jobbat har jag mest spenderat på min balkong.. och inatt så eskalerade min balkongkärlek lite väl när jag och jolle på fyllan och villan beslutade oss för att sova på balkongen hela natten. det är inte sommarvarmt på nätterna vill jag lova. men vi tog på oss våra snyggaste utstyrslar, min var långkallingar raggsockor och shorts. och sen gosade vi ner oss. då min balkongsoffa inte är gigantisk så fick vi ligga ganska tajt.. dvs jag fick ligga mer eller mindre på honom! det var supermysigt... när jag blev väckt av bolle klockan tio i morse var jolle inte kvar dock. den svikarn. idag har jag haft ont i benen hela dagen då man låg spänd och ihopkurad hela natten. men det var najs i alla fall. bra grej att göra.

Twopointeight är kanske världens bästa band i övrigt. helt strålande konsert i lördags !

everybody loves you and admire your work
-Twopointeight - One foot in the grave

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Typiskt!

Av ren och skär avund så ska jag sov ute i cykelförrådet inatt. Tyvärr så tror jag redan att nån sover där...ja vaffan, det blir ju lite varmare då..

Hoppas du mår bra, bättre, bäst dwarfo!

Puss

2009-04-21 @ 22:49:37
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Anna

Är det okej om man smygbörjar ute på den inglasade terassen innan man lägger sig under HELT bar himmel?

Och att man har 2 stora hundar med sig så Öl-Leffe inte blir för sugen?

2009-04-22 @ 18:12:51
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0