Grattis Daniel (och ett och annat internskämt kanske)

grattis danne din gamla backslick. Du har bytt upp dig från att "enbart" kunna skryta för polarna om att du bånkar prinsessan till att bli ärkeförföljd av mediasverige och godkänd av hela svenska folket..... eller?
here comes the twist:
har han verkligen blivit godkänd av sverige? har någon i den förbannade kungafamiljen godkänts av sverige? alltså jag menar verkligen, verkligen godkänd.
jag skulle göra ett bättre jobb som kung (i mina ögon) men jag skulle garanterat inte bli godkänd av sverige. sen skulle jag aldrig vilja vara megastar utan att ha förtjänat det. typ som att vinna pengar och aldrig mera anstränga sig. "men tänk vilket ansvar han har, vår käre monark" säger kanske mannen på gatan. ja vilket ansvar är det? och klarar kalle verkligen av det? (jag använder sköna smeknamn för att understryka hur otroligt nära vi svenskar står vår kungafamilj och har rätt att veta allt om dem) det vore kanske bra om "han som gör så bra reklam för sverige" kunde stava till fortkörning!
men men.. miljoner svenskar kanske inte har fel.. vi behöver kanske en kungafamilj. men å andra sidan röstade en halv miljon svenskar på "ny demokrati" på 90-talet, hundratusentals svenskar gick på "gyllene tiders" senaste turné, miljoner svenskar tittar på melodifestivalen och carola är fortfarande tillåten att uttala sig offentligt. så vad vet jag.. vad vet jag.

i övrigt så lärde jag mig idag att min bror är smygroyalist.. det var uppfriskande (vi är inte lika med allt... jag älskar min bror!).

från botten av mitt hjärta, (om kärleken är äkta mellan er) så gratulerar jag er stort vickan och danne till er förlovning! hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans!

Sååå äntligen. nu är det över! jag har nu dödat mediahysterin om denna romantikens flaggskepp blablabla.. så nu kan vi lämna dem ifred så de kan leva sina nyförlovade liv och vi kan fortsätta att inte handla på HM.. eller hur var det?


may the force be with you
-typ alla i Star Trek STAR WARS YOU NERDS!!!!

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

LÄNGE LEVE KONUNGEN OCH HANS INAVEL!



http://pjoltas.blogg.se

2009-02-26 @ 22:45:55
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Hej tjej. :) Hihi. :D Vickis väckte å ja somna om. Men hon var ledig så då va de inte så brottom.. Hihi. Tog de lugnt..... frukost å så å sen iväg.. Såg söötiiistjej ja känner liite. :P Hihi. Kuul. Sen Kantzowska. Buuus.. Slöa å data å så.. Sen rast, å sen ut å gååå.. Heeja på sötiiiisar. :D Hehe. Jaa, Sofhia å Emelie e sööta ju. Sen så till ICA. Hihi.. Sötiiispryotjejen va i kassan så ja tog den då. :D Heeej. Sen förbi Lidl.. Såg Ann-Sofie så ja vinkaa till henne. :D Sen pappas jobb å så hem å så ut igen å iväg tillbaka. :P Mötte Ida å Jeanette å 2 till. :D Heeeeej sötnosar. :D (L) Mina vänner. Heeej tjejer.. Maat.. Hehe.. Heeej Jennifer å Annika å Sofhia.. Hahah. Vi hade kuuul sen.. :P Vi buuusa me varann å gömde oss typ bakom nån annan. :P Haha.. Rast sen.. Å då kom dom samtidigt.. Å fler tjejeeer hejade.. Hehe.. Sen buuusa viiiiii ja å Jennifer å Annika å Sofhia. Vi lekte jaga typ.. Fett kuuul hade vi.. Satt å skratta å prata sen. :) Buuusa runt först ju.. Sen data.. Kolla min bdb å sen kika in Stinas...

2009-03-03 @ 23:56:36
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0