star wars-blogg

jag har massa fräknar. det är ballt.
det är typ det jag har att skriva om, livet går sin lilla gång just nu. på gott och ont.
kollektivet frodas och mår väl trots dispyter i de inre kretsarna (all worked out fine).

Det mesta i min hjärna kretsar kring bandet just nu och det faktum att vi har spelning om mindre än två veckor, rättare sagt den 21. På aktionskammaren i Nyköping. Fett ball grej asså. Arrangören motkultur är svintung och klockren. ska bli grymt kul alltså! 

Det övre var lite lögnaktigt, inte att vi har spelning det är lika sant som att mattsson har hockeyröv. Men att det mesta jag tänker på är bandet för det är fel. Det mesta går åt på att grubbla över de i ens närhet som mår piss. jag mår kasst om den jag bryr mig om mår kasst. lite av min svaghet.. eller nåt. varför kan inte alla vara lyckliga och glada och dricka folköl och lyssna på punk och aldrig bli äldre? det vore nåt.

så. färdig.


Still With The Pisces (Nystartat punkband från Nyköping, medlemmar från Tall Grass) 
-Motkultur

Kommentarer
Postat av: Anna

hmm jo det där känner man igen, fast nu verkar det som om dom i min närhet har "sitt på det torra" så nu behövs man inte på samma sätt. Men jag är inte allt för bitter. eller nåt.

Ska ni inte spela närmare sthlm nån gång?

Har ni en hemsida man kan glo på?

Ha en bra kväller!

2009-05-09 @ 20:26:22
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Anna

Spanks! skall in och spana runt nu.



Jo jag vet. Jag börjar få dåligt samvete över att jag aldrig får till det med jobbet. Jag ska fixa så det blir av.

Hur ser nästa vecka ut för herrns del, så har vi kommit ETT steg närmre :P haha.

Ha det gött du mä!

2009-05-10 @ 01:35:47
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Pjoltas

"Man ska inte tänka så mycket"...säger folk. Det känns bättre då". Det är svårt. Och det är inte ofta man önskar att man var Linda Rosing

2009-05-11 @ 09:52:34
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0