spelarn

Vi hade spelning häromdagen, det var fett soft. Motkultur är ett svinsoft arrangemang här i Nyköping.
pga strul och tidspress fick vi soundchecka i fem minuter utan ljudtekniker och inför publik. men trots detta gick det skitbra.
vi rockade och det är faktiskt lite kul att på allvar kunna säga att publiken räknades i hundratal och inte i tiotal på våran första spelning! sådeså

Annat bra:
  • gäddan är tilbaka i det här landet.
  • crazy-sanny börjar må bättre trots diverse sjukdomar i mjälten.
  • Mattsson och hans söta flickis har varit här i helgen och han hade hockeyröven med sig.
  • jag handlade fyra inbundna böcker och tre cdskivor på öppen hand för ynka 70 kronor i lördags.

god natt .

linus fyller ju år det här året...
-Mattsson om hans lillebrollas ålder

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

När får jag en demo då?

va va va v av av av av avv av va va av av avva vava!?

puss

2009-05-26 @ 21:45:19
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Mattsson

Nu ska här följas blogg!

såg nu att du har varit mer än produktiv i skrivandet, men nu har jag iallafall något att göra idag!



Puss på dig Tubbe-Lubbe <3

2009-05-27 @ 11:51:48
Postat av: Anna

:) jamen då vet jag iaf att jag inte är ensam om att "sitta" på jobb en fredagkväll och se alla andra vingla förbi i sommarnattens ljumma värme.

Jag måste sluta va en sån bitterfitta, tänk om jag inte hade nå jobb :P mer positivt tänkande

Ha det gött i natten !

2009-05-30 @ 00:25:58
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Anna

Det är ju storhelgstillägg hela helgen också leeeer yaaay!

2009-05-30 @ 02:27:05
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0