Som en spark på pungen

Häromdagen vaknade jag upp med mitt livs värsta bakfylla. den berodde inte på den ansenliga mängden vitt vin man hade hällt i sig kvällen innan på steve's fantastiska fest. utan på att de mörkaste tankarna man fantiserade ihop i sitt huvud de stunder på festen man inte blev glatt påmind om verkligheten visade sig vara sanna.
så fort det har krisat har jag drömt mardrömmar och nu är det sant..
jag ska inte vara martyr och spy ut hur dåligt jag mår men jag vill bara säga till den älskade person jag har sårat i dåtiden att jag är så jävla otroligt ledsen för all smärta jag orsakat. och att nu får jag igen på alla sätt som bara är möjligt för det här är tveklöst det värsta jag har upplevt någonsin... det kanske inte ens är kvitterat nu.. men jag vill ändå bara starta om.

thåström - fan fan fan

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Shit man! Låter inget vidare. Håller tummen för dig (ska bara hitta den först...jävla lepra!).

Puss

2009-03-31 @ 10:52:05
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch...Hoppas det löser sig vad det än må vara. Tankar till dig iallafall.

2009-03-31 @ 18:11:20
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0