smäll på fingrarna

ja jag vet. jag skäms. ber om ursäkt. ska inte äta på en månad som straff.
bäst att be den stora blogguden om ursäkt för mitt uppehåll... Nej pjoltas, jag vet vad du tänker.. känner dig allt för väl. få inte hybris bara för att jag nämner någon gud.. du må ha varit skäggig och snygg redan 1965 men gudalik vore att ta i.

det är bra med mig annars.. denna ursäkt till blogg blir ofta lidande av mitt ventileringsbehov vilket var hela sidans syfte från start. så nu kort och gott, det är bra med mig!

jobbvecka nu, hoppas tiden flyger. öl i veckan "någon" *blink*blink* ???

snart är det fred&kärleksfestivalen i borlänge, dit ska det minsann åkas. visade sig vara ett muntert gäng snubbar som skulle med så nu är det bara att peppa.

back to work nuu . sen träffa kärlesbrodern med familj.

öhm. jag ska bli bättre.

öhm. jag ska bli bättre.
-svenmelander


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Det är många som kallar mig Gud... fast oftast ihop med orden..du är hopplös...

Fast det är nog en bra sak?)?#W)?!)#



=)



2009-06-09 @ 14:05:53
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Anna

Så skönt att höra att det är braaaa, jobbar gör jag också hela veckan, och till helgen blir det födelsedagsfiranden, nästa vecka??



Haha, att Vallentuna ska räknas som att tillhöra Norrland är nåt jag kämpat för länge - så skönt att höra att folk håller med :)

2009-06-09 @ 19:21:03
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0