about that night

i veckan fyllde världens bästa storebror år.
så det firades genom att bror, svägerska, pjoltas, jag och bobban drack kopiösa mängder (förgiftat, enligt vissa, dagen efter) vin. så jävla kul.
svägerska var fullast på planeten. brorsa och jag var sentimentala och pratade om att vi varit bröder i flera år nu. bobban sög i sig vinet som en galning, bottenlös karl. jag och pjoltas diskuterade "politik" och drog ordvitsar.
natten avslutades med pjoltas och jag  låg gaffel och pratade hemligheter, så hemliga att ingen minns dem idag.
bra kväll, mycket bra kväll.

tatuering idag och fred & kärlek nästa vecka. far out


-Nej, men jag har bara sagt bra saker om dig!
-Vadå, du ljög alltså?
-Ja.. Typ.


Pjoltas and svenmelander

Kommentarer
Postat av: maja

Det där lät fan riktigt bra.

Ligga gaffel verkar knivigt...men jag skulle gärna pröva med pjoltas...han verkar bra :)

som du. puss!

2009-06-18 @ 17:33:10
URL: http://nakedandfamous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0