om jag bodde i en snopp

alltid lika kul att läsa pjoltas kommentarer, nästan roligare än att läsa hans inlägg mohahaha (evil garv).
jag hajjar, han är skruvad och använder ironi och kryptiska meningar som vardagsspråk men vem gör inte liksom? det är alltid någon som kommenterar utan underskrift där de klagar på hans dubbelmoral eller motsägelsefullhet (finns det ett sånt ord?) när han har skrivit typ "jag hatar rasister.. och minoriteter" just de orden har han kanske inte skrivit men enda liknelsen jag kom på. skulle han vara så korkad på riktigt skulle han kanske vara lite obehaglig men hur seriöst intryck ger den mannen i övrigt? folk är dumma i huvet helt enkelt. jag menar jag kan inte ens anstränga mig och lyckas ta han på allvar när han snackar om junilistan och hans senaste påhitt. glad gubbe.

i början när jag skrev så skrev folk arga saker till mig. det händer itne längre antingen har jag lagt av mig. eller så har jag för fega läsare eller så är alla som läser mina vänner. fast jag kanske inte är så provocerande direkt.

idag bär det av till Laxne war and hate-festival festivalen som inte signar band utan gäster.
Ett axplock av de storstjärnor som anländer detta år är:
*Mattsson och Gullrumpan - Kärt återseende för Laxneveteranen Mattsson tungt uppbackad av sin bättre hälft.
*Magnus The Mys A.K.A "Fan va lång jag är" - Ännu en veteran i dessa sammanhang, återkomst efter år av frånvaro.
*Hasse Folkmord - kommer bjuda på finstilt subtil humor (och internskämt).
*Jolle - gesternas och de iskalla pikarnas konung.
*Bosse - Energipaket i form av en liten liten man, går inte att missa.
*JP och Klimpa - War And Hate veteranen JP drar med nytt färskt sällskap.
*Angus The Overlip - Direkt från högstadiet, fjärde länken i kedjan svenmelander magnusthemys och mattsson.
*Blondie - Förgyller sällskapet med sin myshet och godhet.
*Sebbe2 - Ännu en färsk akt, har mycket att bjuda på.

Vilka som kommer dag två vågar jag inte ens spekulera i. crazy ska det bli i alla fall.

åh sicken struntblogg jag för va va va
jag får avsluta med en bild på fredrik reinfeldts lillebrolla
Milow Reinfeldt





och ett citat förstås, inte att förglömma

Jag tar med bärs hembränt och en stereo

-MagnusTheMys

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Tack för uppbackningen (som de säger på Vätternrundan)!!

.

Jag kräver att du lägger upp en bild på Hasse folkmord. Har man ett sånt fint namn så borde man få synas på den elektroniska motorvägen!

.

ps. Fixa ett gig i STHLM NU!

2009-07-07 @ 10:46:58
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: gullrumpan

nu sitter jag hemma och längtar tillbaka.

tack för ett smickrande smeknamn. vi ses på öland!

PUSS

2009-07-07 @ 20:37:50
Postat av: Anna

Höddu, tack för orden tidigare :) Hoppas det är gött med Tobbeleinen!

2009-07-08 @ 01:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0