Grattis!

jag har sagt det förut och jag säger det igen;
Jag hatar Blir så trött på Bandit-Rock!
"Hej jag heter rock'n'roll-Zacke med Zäta och jag vill höra Takida-curly sue(eller vad fan den nu heter?!) för jag har inte hört den sen för 3 låtar sen (var av en annan var med Takida)"
okej, folk får gilla vad de vill jag är inte här för att döma... Men jag tror det är okej att hata Bandit. Det är i alla fall helt okej att hata lockiga sussanne.

Idag har jag och min bror handlat räkor. Det var tillfredställande.

  • Idag fyller min underbara brorsdotter 2 år. Har du sagt grattis pjolte? Godfather and allt.


The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
-Mark Twain



grattis anita


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Dom borde importera Bandit från GBG..oj vilken klass-skillnad!

Japp, jag grattade det arma barnet, men hon sov...

Nu ska jag bajsa och så ses vi i Aulan!

2009-02-04 @ 20:44:27
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0