Clint in my heart

Jag kan inte tala helt objektivt om Clint Eastwood för jag har en enorm förkärlek till denna karl. Även om jag i alla fall är stor nog och erkänner att han har gjort mycket skräp.
men hans sista film som skådis, Gran Torino är bland det bästa jag sett nånsin.
Jag har jävligt svårt att gråta till film, även om det har hänt. men här inte bara skrattade jag högt för mig själv när jag såg utan jag grät också. och ganska mycket med för den delen. fy fan sicken bra rulle. fy fan sicken bra jävla Clintanrulle!

10 bananer rakt ner i fruktkorgen. I love Clint Eastwood.



There's only one way to have a happy marriage and as soon as I learn what it is I'll get married again
-
Clint Eastwood






Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Har inte sett Clintans senaste underverk ännu. Typiskt! Ha en jävla najs fettisdag. Xoxo/ Viktväktarna

2009-02-24 @ 11:31:54
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0