som en tjuv om natten

Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel.


Välj artist: Thåström

Är du kvinna eller man?:
Hon och Han
Beskriv dig själv: Jag är en idiot
Vad tycker du om dig själv?: A.Psycho
Beskriv var du bor för tillfället: Vacker Död Stad
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka?: Alla vill till himlen
Favoritfärdmedel: Som tåg av längtan
Din bästa vän är: Miss Huddinge -72
Din favoritfärg är: Om Black Jim
Hur är vädret?: Så kall så Het
Favorittid på dagen: Be my TV
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta?: Ännu mera gift
Vad är livet för dig?: Polsk Dimma
Det bästa rådet du kan ge?:  Släpp aldrig in dom här
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?:
King Kong
Favoritmat: Två + Två
Dagens tanke: Fanfanfan
Hur skulle du vilja dö?: I Hennes Sovrum
Din själs nuvarande tillstånd: Sorgebarn
Felen du kan leva med: ...När Vodkan gjort oss vackra
Ditt motto: Alla har fel



riktigt såhär dyster kan jag bara va i skrift. så oroa dig inte. glad gubbe

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Jag försökte med min favvo:Johann Sebastian Bach..

=/

http://pjoltas.blogg.se

2009-08-11 @ 18:22:12
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0