ladida

Detta har hänt:

*svenmelander har cyklat flera kilometer på en och samma dag. Det är stort! sist jag inte var full och cyklade mer en fem meter gick jag nog i 6an.

*svenmelander, svampen och Hasse Folkmord gav oss ut på svampjakt vilket resulterade i vad som kändes som flera dagars skogsvandring utan att hitta en enda jävla svamp utom några malätna flugsvampar.

*jag har kommit till tunga men mycket nyttiga insikter.

Detta komma skall:

*Mitt band Still WIth The Pisces spelar på Västerviksfestivalen på Fredag

*Tysta Mari Spelar här i Nyköping på lördag.

*pjoltas ska skämta om Anton Körberg på fredag förmiddag

*svenmelander och Rajraj ska ta revanch på svampmisslyckandet häromdagen och ge oss ut på svamp, lingon och blåbärsjakt i morgon.

*nästa vecka lämnar jag vackra nyköping i ett par dar för studenthelvetesstaden linköping. där bor min coola vän Jerka som jag ska besöka och dricka mig udner bordet tillsammans med.

*Väl i Linköping ska den gigantiska festen Munchenhoben få celebert besök av vederbörande fyllehund.

*Jag ska sluta skriva supertrista inlägg om hur dum jag är etc. jag vill dessutom förklara att när jag gör sånt så söker jag inte folks sympati (vore ju sämsta sättet faktiskt) eller för att jag tycker synd om mig själv.

*jag ska fortsätta leva mitt faktiskt väldigt mysiga och behagliga liv.

I'm not anti-virgin!
-Elaine, Seinfeld

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är det 4 gången jag försöker få detta postat...

Spelning i sthlm? När? :)

Well done när det gäller cykling och Good Luck när det gäller svampskogen.

2009-08-19 @ 05:29:51
Postat av: Anna

Haha :P jo att ni int spela i sthlm fatta jag, jag försökte va rak på sak och "kräva" att ni sku göra det.



Ja nu får vi fan skärpa oss o snart dricka den där ölen!

2009-08-19 @ 14:35:30
Postat av: Pjoltas

Jag ska tvätta håret i morrn och lägga upp fredagförmiddagens Anton Körberg-skämt så. Jag hinner int till Nyket i morrn.

=/

http://pjoltas.blogg.se

2009-08-19 @ 23:11:41
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0