psykologitest.se

Min polare... Mady fick mig att göra massa psykologitester. det var schysst lärde mig massor om mig själv så nu delar jag det med er så vet ni på förhand :

  • Jag ligger inte i riskzonen för Anorexi
  • Jag ligger inte i riskzonen för Bulimi 
  • Jag är inte träningsnarkoman
  • Jag är inte spelberoende
  • Jag är inte alkoholist men jag dricker mer än jag borde
  • Jag har tendenser till Borderline
  • Jag har inte Asperger
  • Jag har inte tvångstankar/OCD
  • Jag är inte särskilt paranoid
  • Jag har bra självkänsla men skulle behöva jobba på ett par punkter
  • Jag är inte hypokondriker
  • Jag är inte en Shopoholic
  • Jag lider av generell ångest
  • Jag har inte panikångest
  • Jag har en dålig period eller är på väg in i en depression


Sådär, nu vet ni allt.. jag med. tack psykologitest.se 
Uppfriskande att man Inte lider av fler saker än man lider av. hm. Nu ska jag nog ta och dricka mer än jag borde, se världen i svart eller vitt, inte ha ätstörningar och bättra på min generella ångest.. göra den bättre alltså, inte förstärka den.. eller hur blev det här då? i vilket fall så ljög jag för jag jobbar så jag ska minsann inte göra någonting olovligt. sådeså

mattsson har varken åsikter eller internet, men vi ska kramas i morgon i alla fall. han är the good guy.
 
Glad Påsk!

Vad är det svarta i vaniljglass?
-Stina


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan det där var ju läskigt att få reda på en massa saker om sig själv... :S ahaha jag är tydligen inte så positiv och "frisk" som jag trott. Herregeesöss och hans moster. nu väcktes det funderingar.

Ha en bra på jobbet.

2009-04-09 @ 21:29:08
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Pjoltas

Schyssta tester det där. Pjoltas har panikångest...vad är det? ....shit PANIK!!

2009-04-09 @ 22:24:12
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Bara så du inte missa dagens inlägg från KjellisLove:

.

Heeeeeeeeeeeeeeej tjej. :D (L) hihi Längeee uppe å inne på BlipVille fick ny tjejkompis. :D Hihi. Sova seeeen.. Vakna.. Öh.. Kolla Vbå. å låg å slööööa i sängen å sen frukost å så. :) Sen.... GÄSP. La mej i sängen å sms:a me Vickis massa. :D Å sen så upp då. :) Uuut. Förbi henne å ge kort å kramaaaaaaaaaaaa. :D Posters med fick hon. Puss. :P Vinkaa. Iväg. Lidl. :P Heej en sötiiistjej. :D Å såg Jenny. :D Sms:a henne med. :P Hem igen.. Bytte jacka. :) Blev för varmt iaf sen med täckjacka. Var kallt först ju. Ut igen. ;P Samhälle.. å så sms:a med Vickis. :D Å in på Coop. :D Heej Matilda å Emelie å sötistjejer. :D Å så sms:a me Vickis. Jaha ja.. Till henne då. :) Å hem. Å ut igen å mötte henne. :D (L) Å sen ICA. :D Hihihhi. :P Fiina vissa var idag. :P Påskkärringar. :D Heeja på Sandra. :D Å Caroline å Hanna. :D Dom va påskisar såg ja. xD Kuul. Å så många söta tjejer. Sen Lidl. :P Heeej Mimmi. :D Praa lite.. Sen Coop å slöa. Å se sötiisar å heja på Matilda å Linda. :D Hihi. sen myyyyys me Vickis. Sen hemåt....

2009-04-10 @ 15:09:17
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där Mady är riktigt snygg och grym har jag hört...

2009-04-11 @ 15:34:44
Postat av: Pjoltas

Det här kanske kan pigga upp?

http://www.fitnessguru.se/

2009-04-17 @ 17:44:38
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: britta

stina är ju horibel. hahaha

2009-04-28 @ 12:37:45
URL: http://nakedandfamous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0