I´m a little bit country

Funderar på att gå emot strömmen och klippa tuppkamm igen. Med strömmen menas hela den här jävla idén med att man måste ha kläder utan tryck och inte ha konstiga frisyrer för att få vara vuxen och mogen. men jag vet inte riktigt. har ju gått tillbaka och blivit så punkig i min livsstil (odla räkor, skriva blogg, ja ni hajjar) så det finns nog en risk att jag kommer göra't.

underhållning i världsklass:
www.xepisodes.com 

mattsson, har du en åsikt? har du internet förresten ? det måste man ha för att ha en åsikt...

Sen när börjar man kalla folk för vad de heter ?
-Stina


Kommentarer
Postat av: Anna

DO IT! färga den röd också!

2009-04-09 @ 00:13:44
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Anna

(jag har tydligen svårt att skriva allt på en gång)Aight! Jag ska hojta så högt jag kan :)

2009-04-09 @ 00:35:23
Postat av: Pjoltas

Så jävla Eart Hour av dig att gå emot strömmen! Vad är det för fel på pottfrisyr a la Sune Mangs?!

.

ps. Jag har börjat missbruka "Bob! Ed!" -klippet..Can't live without it (citat: Mörajja Kärry)

2009-04-09 @ 10:13:10
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: svenmelander

anna:

bara bra att du skriver två gånger, framställer mig som mycket intressantare om jag har fler kommentarer (därför jag skriver en själv också).. och vi vet ju hur viktigt det är vad folk tycker om en. hmpf

hade röd tuppkam svinlänge förut när jag var ung och ball.



pjoltas:

haha told you it's the greatest. jag ser den flera gånger om dagen och skrattar lika mycket varje gång.

2009-04-09 @ 16:16:49
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0