heja swebus

en resa genom sverige piggar kanske upp tänkte svenmelander och tog bussen till långt bort.
det var mycket smart gjort! mår dock inte särskilt mycket  annorlunda (bättre) nu när jag kommit hem mot vad jag gjorde innan jag åkte men själva vistelsen i långt-bort-från-stan var asgrym! (Nej pjoltas, jag var inte i göteborg, du kan sova tryggt.. I'm not gonna let you down boy)

De få timmarna jag hann mellanlanda hemma spenderades där de flesta av mina timmar hemma har spenderats sista tiden (nej Mad-Mady, inte på botten av en flaska), på min balkong som förvandlats till ett paradis bara på grund av sol och soffa. sådeså. 
här kommer hem och hustips: 
allt du behöver för att fullända din balkong är:

  • Solsken
  • En Soffa
  • Hasse Folkmord (min inneboende, om någon missat)
  •  Om inte Herr Folkmord infinner sig så duger RajRaj minst lika bra (tack för idag kompis)
  • ...


det var det. 

Eftersom jag inte vill skriva deppiga inlägg så fortsätter jag förnedra mig själv genom att skriva trots idétorka. 
jag refererar tillsvidare till roligare läsning på kjellislove (länk finns till höger.. om du läser via en spegel)


I finnaly get to save the earth with deadly lasers instead of deadly slideshows
- Al Gore ("Futurama The Beast With A Billion Backs")

 


 


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

..inte Götet. Bra, då kan jag somna om.

Om jag kommer med en flaska Ajax och en piprensare..kan vi sova sked på din balle nångång?

=)

2009-04-21 @ 00:24:53
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-21 @ 00:29:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0